martes, 20 de mayo de 2014

Sevgili sevilen

--
Gün iyi !

Daha önce tanıştık ve çok şeyler artıkinternet üzerinde gidiyor
korkuyorum , ama bu o benim ve ailem için yaptıklarından ötürü şükür tek
yolu , hem de başkalarına yardım etmek değil , çünkü sürpriz olabilir .
Eşim ve ben yüz kırk sekiz milyon altı yüz elli altı bin İngiliz
Sterlini ( £ 148,656,000.00 ) kazandı ve biz yardım bağış çok yaptım ,
bu yüzden 5 şanslı bilinmeyen One milyon sterlin ( £ 1,000,000.00 ) Her
vermeye karar dünyanın herhangi bir yerinde bireyler, neyse ki
e-postaoylama sonra bizim şanslı alıcı biri olarak Google yönetim
tarafından bize verildi .
Sizin ve aile için tebrikler .

Ziyaret edin :
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2314643/Couple-scooped-148m-Euromillions-jackpot-receive-40-begging-letters-week-admit-read-dont-ask-dont-get.html
sizinle olabilir Daha fazla bilgi ve cevap için ,

tam adı
İkametgah Adresi ve
Cep Telefon numarası için ;

E - posta: adrianbayfordcharityfund@gmail.com
Saygılarımızla ,
Bay . / Mrs . Adrian BAYFORD .
Tanrı sizi korusun.

No hay comentarios:

Publicar un comentario